Aldrig mer kemi!!

Det är så himla skönt.. Fick igår veta att jag hade klarat av kemislutprovet jag gjorde i torsdags.. Jag blev jätte lättad eftersom jag inte trodde att det gick bra.. Så igår hade jag min sista kemilektion.. Ni kan inte ana hur glad jag är.. Kemi har absolut inte varit min favorit ämne i skolan.. någonsin..

Nu har jag bara ett slutprov kvar på måndag och sedan är det ett arbeta som ska in.. Och kanske ett litet prov till..

I morse satt jag och gjorde klart religionen som ska vara klart på måndag..
Just nu borde jag sitta och skriva på mitt biologiarbete som ska in på måndag eller träna inför slutprovet, men jag har ingen jätte lust med det.. Vill hellre lyssna på julmusik och typ pynta lägenheten.. Men man kan inte alltid få som man vill..

Jag skulle även vilja gå ut och leka i snön.. En sak som jag älskar.. Jag är riktigt barnslig.. :) Men eftersom det är så kalt ute.. ca -14 grader.. Klarar jag inte att göra det med min astma.. Särskillt inte med min förkyldning som inte riktigt vill släppa.. Jag var så dålig att jag inte kunde vara i skolan i början av veckan.. Låg typ i sängen hela tiden och bara hosta.. Missade till och med mina favorit program på tven.. Men det är ju så det blir ibland..

Här kommer en av mina favoritlåtar..



Nu är det bara 5 dagar kvar till jul.. längtar så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0