Ny Mobil :)

Idag var mamma, min älskling och jag iväg och kollade på mobil till mig efter skolan.. Min vanliga dog nämligen för ett tag sedan.. Och vi hittade en som är jättebra.. En Sony Ericsson..
Jag har alltid haft Nokia.. Men det var verkligen dags att prova något nytt.. Och denna telefonen ska vara jättebra och den är rosa.. Vilket jag faktiskt ville ha.. :) Jag får telefonen i juklapp.. Men som tidig julklapp..

Bara 12 dagar kvar till julafton!! Och bara 10 dagar kvar till jullov!!

Fick även veta idag på matten att jag klarade i alla fall g på matte d slutprovet.. :) Blev så glad..

Nu ska jag fortsätta "leka" med min nya fina mobil!!




Här ovan kommer en youtube video på en bra vinterlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0