Pluggar inför slutprov och snöflingor!!

Hela dagen har jag i princip suttit och pluggat inför det första slutprovet som jag har i veckan.. Jag har varit själv hemma hela dagen, eftersom min älskade sambo varit iväg och shoppat julklappar till mig :) Så jag har inte blivit störd i pluggandet.. Vilket har varit helt underbart.. Jag har fått en hel del gjort fast jag fastnat en del..

Nyss kom min sambo hem och han hade köpt snöflingor som jag ville ha att sätta på spegeln i hallen.. Han är så gullig.. Ska försöka lägga ut bilder hur det ser ut sen..

Jag har lovat vissa människor att jag ska börja blogga igen i flera månader så jag tänkte att det är dags att göra det.. Får se hur mycket jag hinner nu innan jullovet, med alla slutproven.. Men jag ska allt försöka..

Ha det bra allihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0