7 dagar kvar till jul

Nu är det bara sju dagar kvar till jul och jag längtar så. Jag har inte jättemånga julklappar kvar att ordna men endel.. Till sambon är jag nu klar med julklappar, vilket är skönt eftersom han är en av de svåraste personerna jag vet att handla till.. Hna brukar nämligen aldrig önska sig något och om han gör de tär det något verktyg eller något till bilen.. Sånt som jag faktiskt inte fattar vad det är.. ;)

Idag tror jag att jag ska ha en slapp dag.. Igår var min pappa här hela dagne och vi umgicks och gjorde knäck.. Det var jättetrevligt och mysigt.. Jag fick även städat ende. Och jag har äntligen skickat efter en kalender till det nya året. Väldigt sent..

Julkorten är även skickade för året. Det blev också sent i år, men de thar varit så mycket nu ett tag.

Nu ska jag lyssna på lite musik.. eventuellt julmusik..

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0