16 mars

Jag har varit hemma nu ett tag från skolan.. Hade en ganksa kort dag idag vilket var väldigt välkommet. Min älskade ska jobba över idag.. Det är så mycket att göra på jobbet... Så jag har tänkt överaska honom med att ha plockat undan all ren tvätt och ta hand om all disk.. Och det är mycket... Hoppas bara att jag hinner allt innan han kommer hem.. Vet ju inte hur länge han jobbar över..

Min sambo och jag brukar förska dela så mycket som möjligt på hushållsarbetet här hemma, med tanke på att jag pluggar på heltid och han jobbar heltid.. Men den senaste tiden när jag har haft mycket prov och sånt så brukar han göra det mesta här hemma.. Han tycker att det är viktigt att jag hinner med skolan och det tar ju faktiskte en hel del från eftermiddagar och kvällar innan stora prov.

Nej nu måste jag fortsätta med att plocka så att han faktiskt ser någon skillnad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0