Studentmössa!!

Nu var det allt länge sen jag skrev.. Det har varit så mycket att jag inte ens hunnit med att träffa vänner som jag hade planerat att träffa.. Ilband känns det inte som man ens träffar sin egna sambo förräns det är dags att sova..

Det är ganska mycket i skolan just nu.. I igår var det en bok som skulle vara utläst och idag hade jag ett biologi prov.. Tyckte att det gick hyfsat bra.. Absolut inget mvg men jag tror att jag får g i alla fall och det är ju det som räknas..

Igår fick jag min studentmössa.. Den var jättefin och passade bra.. Och gårdagen som kändes ganska trist och lång blev genast lite ljusare... :)

Det som är kvar nu innan studenten:
  • Köpa biljetter till balen
  • Köpa handväska till studenten
  • Skor till studenten och balen
  • Vit klänning till studenten
  • Slutprov i fysik B
  • Slutprov i matte E
  • Slutprov i massage
  • Slutprov i svenska B
  • 2 Fysik bredning prov
  • Ett religionsprov
  • Ett religionsarbete
  • PA
  • Stort historie prov
  • Påsklov
Det är antagligen något mera kvar men just nu kommer jag inte på det.. Jag längtar så otroligt mycket tills studenten.. Jag är väldigt skoltrött just nu... Och jag vill ha VÅR..

Jag vill höra fåglarna kvittra och se blommor komma upp och att gräset ska bli grönt.. Jag vill kunna gå ut i tunika och leggings utan att frysa och jag vill kunna vara ute hela dagen i solen utan att bli förkyld..

Nej nu måste jag sluta.. Är jätte trött.. Borde försöka få sovit lite inatt..
Ska försöka bli bättre på att skriva här..

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0