I julklappstankar..

Just nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska ge i julklapp till mina nära och kära.. En del har jag redna kommit på vad jag ska köpa, men andra är svårare att komma på vad man ska ge. Det är lite mer än en månad kvar till jul, men jag ve thur stressigt det brukar bli i slutet och jag brukar alltid lova mig själv att i år ska jag vara ute i god tid, men jag har alltid någon julklapp kvar den sista veckan..

Jag undrar om det blir så i jul med, vilket det antagligen blir om jag känner mig själv rätt.

Nästa helg är det äntligen första advent och då blir det julmusik och upp med adventsstakarna och stjärnorna. Ska även försöka leta reda på julgardineran och sätta upp dem.. men jag har kanske packat ner dem någonstans.. skulle bara så typiskt mig.. :)

Nu ska jag sätta på lite bra musik och försöka få något vettigt gjort.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0