Hängig...

Min förkylning har kommit tillbaka.. Igen.. Suck.. Hela natten har jag hostat och knappt sovit något.. Så jag lät mig själv ha sovmorgon idag.. Kom upp vid halv tolv och jag är fortfarande helt slut..

I onsdags var jag med min sambo och min mor på Biltema och Ikea i Karlstad.. Vilket var väldigt roligt..

Och igår hjälpte jag (och även min sambo lite i slutet) till att montera den här byrån från Ikea åt mina föräldrar:

En snygg byrå från Ikea som jag tycker är så snygg.



Den passar så himla bra in i mina föräldrars nya sovrum.. Men om jag fick välja skulle jag nog hellre köpa någon av de andra byråerna i serien.. Helst någon av de nedan:

Snygg byrå från Ikea.. Prisvärd också. :)


Så snygg byrå från Ikea.. Vill ha en själv.. Vet bara inte vart jag ska ha den.. :D

Den blåa skulle jag nog vilja ha i arbetsrummet eller i hallen. Och de röda i hallen eller sovrummet.. Inte där jag bor nu.. Men där jag kommer att bo i framtiden. Här i lägenheten finns det inte mycket plats för mer möbler.. Våran lägenhet är faktiskt väldigt övermöblerad.. Men det kommer snart at bli bättre när en av våra soffor ska till mina föräldrar och även en garderob. Dessa kommer att hamna i deras förra sovrum som nu kommer att bli kontor för dem.. :)

Nu ska jag se om jag kan få gjort något här hemma så att min älskling blir överraskad när han kommer hem.. Typ lika överraskad som han blev igår när han sa: Vi har ett vardagsrumsgolv.. :O

Nu får jag det att låta som vi bor i värsta svinstian.. Men det gör vi inte.. Det har bara varit så mycket nu ett tag och mer kommer det bli.. Därför har jag bestämt mig för att försöka hålla mer ordning här hemma om det går. hmm..

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0