Helgens äventyr!

Jag är fortfarande trött efter helgens äventyr.. Och jag har inte ens ett jobb... Kan bara fundera på hur de andra mår som måste upp på morgonen och jobba hela dagen..
Jag borde egentligen inte gnälla.. Jag hade en jättebra lördag och söndag.. Så mycket skratt att tårarna sprutade vid vissa tillfällen.. :D
Måste bara säga att jag älskar Dalarna, men gud vilken skillnad det var i temperatur. Det var verkligen iskallt där uppe. Jag har fått tillbaka min förkylning igen.. Men gud vilken bra anledning att unna sig varm choklad och även glass mot sin stackars hals! :)

Igår blev jag hämtad av min svärmor och vi umgicks på eftermiddagen.. Det blev väl mest att prata om det senaste, men det var väldgt trevligt.. Sen åkte vi in till K-hamn och jag hjälpte till att handla lite..

Och vilken chock min sambo och jag fick.. Eller kanske mest jag.. Vi fick våran julklapp tidigt i år.. Ett varsitt nytt täcke och sedan sängkläder.. Nu slipper vi slåss om min sambos täcke som är så mycket mysigare än mitt..
Men det kan ju kanske var så att vi tränger ihop oss i ett täcke för att vara varandra nära.. ;)
Skönt ska det bli i alla fall att ha lika täcken. då kvittar det vilket man ligger i...

Just nu står min dator och försöker föra över alla bilder som blev tagna i helgen, men den verkar tycka det är jobbigt.. Tar i alla fall lång tid.. Jag kanske till och med bjuder på någon bild sedan.. Vi får väl se..

Nej nu ska jag nog försöka göra något åt röran här hemma istället för att bara kolla på det.. Suck.. Tänk om man hade pengar att anställa någon som kunde städa och hålla ordning på allt här hemma.. Men det skulle nog kännas som om någon rotade i ens privatliv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0