Mindre än två månader kvar!

Till jul!!

Jag älskar julen.. Att hitta klappar till mina nära och kära. Och all god mat..
Den svåraste personen att hitta på klappar till är min underbara sambo. Han brukar aldrig önska sig något specellt och det är så svårt att hitta på något då.. Jag brukar försöka ge honom något som jag tror att han faktiskt har användning av, som till exempel något till garaget. Men eftersom jag är totalt ointresserad av bilar har jag väldigt svårt att hitta på presenter till honom.. Det brukar bli en utmaning vilket faktiskt brukar sluta bra..

Just nu sitter jag och väntar på att min älskling ska ringa och säga att han slutat jobba.. Han brukar ringa när han är på väg.. Vilket jag tycker är väldigt skönt.

Idag har jag haft en ganska lugn dag.. Broderat lite och lyssnat på bra musik. :D

I morgon bär det eventuellt av till Karlstad. Då ska jag till Bilteama och Ikea..

Nu måste jag sluta..

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0