Träningsvärk och huvudvärk..

Veckan som varit har gått så himla fort.. Vet inte riktigt vart den svepte iväg.
I lördags var jag hemma hos mina föräldrar och hjälpte min mor att lägga nytt golv i deras nya sovrum.. Jag har kommit på att det är riktigt roligt att lägga klick golv.. Och jag är ganska bra på det med. :D
Och så älskar jag verkligen golvet som de ska ha i sitt sovrum. Det är så snyggt.. Vill ha det själv sen i rummet som kommer att bli mitt arbetsrum eller kanske sovrummet.. Men vi får se om det finns kvar att köpa då..

När jag vaknade igår kunde jag knappt ta mig ur sängen och att lyfta armarna är en riktig utmaninmg.. Vilket det är även idag.. 

Igår ar jag även hos mina föräldrar. Då hjälpte jag till lite att med att sätta golvliste i samma rum som jag la golv i dagen innan, men det var lite svårt att hjälpa till när jag hade så ont.. Men det var skönt att kunna hjälpa till lite..

I morse vaknade jag med ont i huvudet och träningsvärken är fortfarande kvar... Fast det är ju så..
Innom en snar framtid ska jag hjälpa mamma att lägga golv i deras hall.. Det kanske till och med blir till helgen.. Men det får vi se..

Nu i veckan ska jag ta det lugnt och städa lite här hemma.. Ska även försöka brodera klart vepan till min mamma..

Dags att ta och lägga mig och försöka bli kvitt huvudvärken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0