Vår!

Det verkar som våren är här nu på riktigt. Vilket gör mig så glad.

Jag har även märkt att det var ett tag sedan jag skrev.. Det har varit så mycket på senaste tiden..

Jag har varit sjuk igen och sen har det varit mycket ut och åka.. Vilket har gjort det svårt att hinna med. Jag har prioterat lite andra saker nu och våren gör att man vill vara ute mer. :D

I helgen har jag varit hos min svärmor en dag och andra dagen kom hon hem till oss (min sambo & mig). Vi har haft det väldigt trevligt. Hon är underbar.. Hon hjälpte mig med städning och tvätt. Sånt som helt enkelt inte blivit prioriterat när jag varit sjuk..

Nu ska jag ta och fixa lite andra saker som har kommit på efterkälke.. Men jag ska försöka skriva här oftare.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0