Jobb!

Jag har fått jobb, kan man nog kalla det. Jag ska dela ut reklam två gånge ri månaden och jag är jätteglad att jag nu kan tjäna lite egna pengar medan jag håller på med att försöka förverkliga mina andra drömmar som tyvärr inte ger mig någon inkomst för ögonblicket.

Jag gjorde min första dag igår och jag måste säga att jag har ont i hela kroppen efter att ha sprungit upp och ner för alla trappor i alla trapphusen.. Jag ser verkligen på andra ögon på postens arbetare och alla andra som delar ut reklam och liknande..

Jag kom fram till att springa i trappor är nästan som backträning och jag hoppas att jag innom några månaders tid har bättre kondis än jag har nu.

Tack min underbara mamma för all hjälp igår. Du är bäst.
Även ett stort tack till pappa  som fixade med markservicen.

Och sen ävne ett stort tack till min sambo  som, när han kom hem när jag var klar, tog hand om mig. Fixade fotbad och sedan masserade mina fötter. Och som stod ut med mitt vridande och vändande i sängen hela natten då det gjorde så ont i knän och ben att jag hade svårt att ligga skönt.

Jag älskar min familj så mycket. ♥ Ni ställer alltid upp för mig och stöttar mig. TACK för att ni finns.

Sen vill jag även tacka min underbara vän Becca som hjälpte mig i tisdags. Du är underbar sötnos!

Kommentarer
Postat av: Becca

Skönt att höra att det gick så bra :)



Det var så lite så, bara kul att kunna hjälpa till lite :) Ta hand om dig, hjärtat. Du är bäst! <3

Svar: Mmmm.. :)Tack gumman! Ska försöka! Du är bäst. <3
Nea

2011-01-27 @ 14:10:13
Postat av: Anonym

Du kommer att få jobba igen det när jag blir gammal och ofärdig.

Det är roligt att hjälpa er ungdommar eftersom det uppskattas.



// Mamma

Svar: Absolut.. ;)Vad bra att du känner så. Kramar
Nea

2011-01-27 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0