Nytt År!

Nu är de täntligen nytt år.. Det finns så mycket som jag ser fram emot under detta året.. :D

Bland annat hoppas jag att jag får ett jobb. Ska iväg på interjuv för ett, man kan väll kalla det för, deltidsjobb. Bara någon timme i veckan. Men allt är välkommet just nu.

Förhoppningsvis kommer vi under året att flytta. Jag håller tummarna för fullt.

Jag har många förhoppningar på året 2011. Jag har så många drömmar och önskningar att jag inte tror att allting händer. Men man kan ju alltid hoppas. Jag har gått in i det nya året med massa HOPP.

Måste bara berätta att jag har haft en av de bästa jularna på länge, fast jag inte gjorde och ordanad emed allt jag ville.

Nu måste jag gå och vara social med brorsan då jag är hos honom.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0