Måndag!

Jag har aldrig tyckt om måndagar. De betyder att helgen är slut och det dröjer fyra dagar tills fredag. Fredag tycker jag om. Då är det helg och fredagsmys. Även om helgen är fullplanerad och jag knappt hinner se min sambo så är helgen speciell, för då behöver man inte gå upp så himla tidigt som på vardagarna och inte lägga sig lika tidigt.. Min sambo och jag har mer tid för varandra och det tycker jag om.

I morse när jag vaknade ville jag inte gå upp, men det gjorde jag tillslut och då fick jag en glad överasskning. Min underbara älskling hade städat undan lite i hallen och plockat undan lite andra grejer med. :D jag blev så glad. Och bättre blev det när solen sken in genom fönstret.

Nu väntar jag på att min bror ska komma så vi kan börja göra mat. Det ska bli roligt att umgås lite med honom.

Men nu ska jag sätta på lite bra musik och bara ta det lite lugnt..

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0