Sallad!

Idag kom mina föräldrar hit och vi lagade mat tillsammans. Eller jag hjälpte till så gott jag kunde. Det blev kasslersallad. Och så gjorde jag min hemma gjorda dressing.. Min sambo kom hem precis till maten.. Han hade fått åka och hjälpa några vänner innan han kom hem efter jobbet..

Det är inte bara jag som är förkyld. Min sambo är också väldigt förkyld och trots det jobbar han.. Vi får väl se om han kryar på sig eller om han bli hemma någon dag. Jag hoppas verkligen att han bli bättre snart. Hatar verkligen att se honom sjuk. Då är jag hellre sjuk själv..

Jag kom upp väldigt sent idag och jag tror att det blir att lägga sig tidigt. Men det blir eventuellt att titta på någon film eller kanske lite NCIS innan det är dags att krypa till kojs.

EN sak jag irriterar mig på är dock att jag fortfarande inte fått lön. :( Hoppas jag får dne imorgon..

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0