Våren är på väg!

Jag vill ha vår nu... De senaste dagarna med mulen himmel, blåst, regn och snö har verkligen satt sig på humöret och det kändes som om våren aldrig ska komma. Men så vaknade jag tidigt i morse (halv nio) av att solen sken in. Det var nästan så jag hoppade upp ur sängen för att kolla om det verkligen var sant. Ute sken solen och himmlen är jätteblå.. Och jag mår mycket bättre idag än jag har gjort på ett tag.

Idag så har jag inte särskillt mycket planerat.. Jag har fortfarande ont i foten sedan jag stuckade foten för en vecka sedan, men det känns inte som om jag behöver kryckorna längre. :)

Ikväll så har sambon och jag tvättstugan. Vilket är behövligt.. Jag minns inte när vi tvättade senast och mitt mål är att ha tvättstugan minst en gång i veckan, vilket tyvärr inte alltid går. Vi har en tvättstuga i lägenheten, men i den tvättar jag bara sånt som jag inte vill ha torktummlat. Och nu har jag ganska mycket sängkläder och handukar som ska tvättas..

Här om dagen gjorde jag klart ett broderi som ja ghar gjort åt min vän Becca. Det är med katter. Jag är faktsikt väldigt nöjd. Och nu ligger det 6 till broderier på hög som väntas på att bli gjorda.. En till till min vän Becca. En till min brors svärmor. Två till mina föräldrar. Och två till mig själv.. Det känns som jag har broderier sommaren ut men man vet aldrig..

Nu ska jag sätta på lite bra musik och sortera lite tvätt..

Ha det så bra i det underbara vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0