Regn och blåst..

Nu börjar jag bli trött på den här blåsten.. Det tjuter så i husen när det blåser i.. Ganska irriterande när man har svårt att sova.. Natten har varit otroligt jobbig med vridande och vändande halva natten.. Andra halvan som jag sov sjöng jag tydligen julsånger.. Något min sambo tyckte var otroligt irriterande.. Jag som har lovat att han ska slippa höra julsånger hemma innan den första advent.. I morgon alltså..

Jag kan inte rå för det.. Men jag längtar så otroligt mycket efter jul.. Pyntat överallt.. God mat. Gott godis.. Trevligt sällskap.. Allt mys.. Jag önskar jag kunde börja pynta ikväll när jag kommer hem.. Men eftersom vi ska flytta snart.. (hoppas jag) är det ganska onödigt att göra det innan flytten.. Blir så mycket extra jobb för oss.. Så jag får väl vänta.. Hmm...

Hoppas tiden går fort nu..

Nu ska jag vara lite social med min mamma som är med mig på jobbet idag.. :D Har världens bästa mamma... <3

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0