Snart första advent!

Nu har jag gjort det.. Jag har släppt en bok.. Jag kan äntligen kalla mig författtare, dock har jag hört att man är inte en riktig författare förräns man släppt två böcker.. Så nu får jag allt ta nig i kragen och fortsätta med nästa.. Det kommer vara mycket hårt jobb, men jag tänker inte ge upp.. Detta är vad jag vill. Och jag vet att jag kan..

Jag har fått otroligt mycket bra respons på boken.. Vilket gör mig väldigt glad.
Det kom så många personer på vernissagen och det betyder så mycket för mig.. Min äldsta vän kom ända från uppsala med sin flickvän bara för att stötta mig.. Hur gulligt är inte det..

Jag kan fortfarande komma på mig själv med att bara sitta och drömma mig bort.. Jag är en författare.. Jag har gjort det.. Svårt att förstå..

Och snart är det första advent.. MEn vi har ingen snö. Det bara regnar och blåser.. :(
Men på ett sätt är det bra för mig.. Det blir inte lika dyrt att värma upp huset.. Vi har fortfarande inte flyttat in.. MEn det går frammåt.. :D

Nu ska jag jobba lite..

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0