Blåsigt!

Det blåser storm ute.. SHMI har gått ut med klass 1 varning.. Jag vill verkligen inte gå ut i det här vädret.. men vi får väl se hur det blir med det..

Förkylningen håller i sig.. Det kan ju bero på att jag faktiskt inte har tagit det lugnt på ett tag.. Städer, plockar tvättar. Jobar och allt annat.

Det går frammåt i huset. Mattan i köket ligger. Bara lite mera golv kvar att lägga i vardagsrummet. Kanske en åttondel eller något sånt.. Sen är det trappan och trapphuset som ska fixas.. Lite avlopp och vattendragning och köpa lite vitvaror. Sätta upp några dörrar.. Har säkert glömt en hel del som ska göras men så är det..

Min älskling jobbar hårt med huset för att det ska bli inflyttningsklart och ajg älskar honom verkligen för det.. Men jag tycker inte om att han sliter så hårt.. Det syns att det börjar ta på honom och så är det ganska jobbigt att vi inte kan ses så mycket.. Jag saknar att bara krypa ihop i soffan och kramas och prata. Visst har vi tid för varandra ibland men då är han jätte trött eller så är jag. Nu ska jag slut gnälla.. Har tvättstugan om en och en halv timme.. Ska försöka fixa lite med tvätten..

BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0