Dagens jobb!

Idag är jag glad.. Väldigt glad.. men trött..

Jag har ringt runt till företag för att få tag på sponsorer, folk som vill förköpa boken, och det har gått ganska bra..
Men lilla blyga jag har lite problem med att prata så där i telefon.. Vet aldrig riktigt vad jag ska säga och vad svettig jag blir i händerna... Men det har gått bra ändå..

Har varit till byggvaruhus i närheten idag och kollat på kakel till köket.. Mycket fint finns det.. Vi köpte handtag till skjutdörren till toan och en krok till handukarna på toaletten.. Ska försöka lägga upp lite bilder sen.. Har dem i mobilen.. Och längtan efter flytt är stor just nu.. :D

Jag håller på att bli förkyld igen, men jag känner att gårdagans mugg med varm choklad hjälpte min onda hals.. Ska nog försöka få i mig en mugg till ikväll..

Just nu är jag hos föräldrarna.. Ska få middag här.. Sambon är i huset och slipar och spacklar.. Helst av allt skulle jag villja vara med honom.. Men jag kan inte vara där med dammet, pga astman..

Jag har varit ute på IKEAs hemsida och kollat lite på saker jag skulle vilja köpa till huset..
Högst upp på önskelistan står:
Två barstolar.. Ingolf i antikbets..
Romantisk bricka, vit

Kollar även på gardiner men det är så svårt att veta vad jag vill ha.. :S finns så mycket att välja på..
Får kolla lite med min vän gardinexperten vad hon tycker jag borde ha.. Hon har säckert många bra ideer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0