Insperation!

Jag hittar insperation överallt just nu.. Har suttit och skrivit i ett par timmar idag, trots hostan och magvärken.. Jag vet inte vart alla orden kommer ifrån men händerna bara knapprar på tangenterna och jag är faktiskt nöjd med allt jag har skrivit under dagen...

Jag hitta räven insperation till mina tavlor och andra projekt jag har fnderat på att föra så jag har börjat skissa ner det i ett antackningsblock som ska bli min ideebok.. :D

Jag funderar på om insperationen kommer eftersom jag vet att det går framåt med huset och att jag ser ljuset i tunneln.. Snart blir det flytt.. :D

Nu ska jag fortsätta skriva och sen ska jag kanske iväg med brorsan på en liten tur..

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0