Sommar sommar

Hej!
 
Nu var det länge sedan jag skrev något här.. Det har varit så ont om tid hela sommaren tycker jag.. Så mycket att göra och så lite tid. Men jag tänkte ta mig i kragen och försöka skriva lite.
 
Vi trivs väldigt bra i huset. Jag kan ärligt talat säga att jag inte minns när jag trivdes så bra sist. Många år sedan. Visst finns det en hel del kvar att göra med huset. Men det går framåt. När man äger ett hus finns det alltid något att göra. Måla, Städa, Byta tak eller något som gått sönder. Gräsmatta att klippa. Ja det om massa mer.
 
Jag funderar på att börja studera till våren. På distans. Kollar på lite olika utbildningar och kurser men det finns så mycket att välja mellan. Jag vill läsa allt, men vem har tid med det. eller ork för den delen.
 
Jag försöker se på framtiden med possitva ögon. Vad som helst kan hända. Jag har så många drömmar och förhoppningar och jag känner att jag är närmare än någonsin att få det jag alltid önskat.
 
Några drömmar och förhoppningar:
Körkort (övningskör med sambon) :)
Få ordentlig fart på företaget
Komma längre med släktforskningen
Få en utekväll med sambon (liten dröm men viktig för oss. tiden räcker aldrig till)
Få ordning på bilen.
Lyckas få alla blommor att överleva vintern
Börja träna igen på allvar
Träffa alla underbara vänner
Bowla med några vänner
 
jag kan fortsätta i all evighet.. haha..
 
nu ska jag försöka få i mig lite lunch innan jag fortsätter med mitt arbete!
 
Ha det underbart! Njut av sommaren! Var rädd om varandra!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bra att ha mål här i livet. :) Jag vet att du kommer att göra allt det du vill. :) Själv har jag som mål att behålla jobbet och lära mig att skjuta på 25 m så jag kan vara med på CharlesWood 25:an nästa år. :) Vi måste ses snart. Ha det bra. <3 Kram

Svar: Det är väldigt viktigt. :) Låter som bra mål tycker jag.. :) Absolut.. Ha det bra. Krmar
Nea

2012-08-21 @ 11:27:01
URL: http://villemo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0